Saturday, January 15, 2011

Kijk je ook.

Even zien of jullie ook kijken naar de blog.Ik doe meest al voor familie en vrienden in Holland wat te schrijven. Gerrit zegt dat het bij hem in Nederlands word vertaald. Het is erg leuk op Skype te kijken maar je bent soms ook gauw uit gepraat.Zo voor jullie ga ik even in het Nederlands schrijven,.Ik heb een prachtige 84 ste verjaardag gehad. Vele telephoontjes en kaarten. Buiten dien de hele familie heeft me verwent. Ik weet dat Engels voor jullie niet altijd gemakkelijk is , maar ik ben verrast hoe goed Gerrit is. Niet veel fouten en je kunt hem begrijpen. Hier is alles goed ,Sneeuw en koud, maar het is Januarie wat wil je.Mijn achter klein kinderen Zijn goed , also twee under weg . Een in Maart en een in Julie. Verder niet veel nieuws, zo dat is goed.Het beste voor al de Nederlanders.

No comments:

Post a Comment